Subscribe Now: Feed Icon

Isnin, April 14, 2008

Resume

Akhirnya aku akan bekerja di Senai juga .
Kurang masa dengan anak-anak dan suami , tetapi 'worst case' aku mesti menggunakan teknologi untuk menggunakan cyber space sebagai pengganti , harapnya Sang Pencinta setuju .

God , I love him madly...

Hati tidak rela keluarga berpindah ke sana tetapi dari segi karier memang bagus , apalagi bila memikirkankan semakin ramai bunga bangsa di situ . Kalau nak memikirkan diri sendiri rasanya tidak perlu ke sana pun mungkin aku boleh dapat kerja di tempat lain . Faktor ada boss Melayu dan ramai jurutera Melayu itu adalah faktor peribadi yang sememangnya sebahagian daripada perjuangan ini .



Aku terbaca artikel menarik mengenai konsep kerjaya cemerlang

seorang karyawan Moss berkata dia adalah 'corporate entrepenuer' , bekerja sepenuh masa di pejabat , menerbitkan kejayaannya di 'value blog' , menulis buku dan menjadi hos radio , semuanya atas tajuk kerjayanya

Ini konsep menarik .

Moss mampu menjadi kuli dan tauke pada masa yang sama

Lantas, aku menata resume diriku ....


http://hotjobs.yahoo.com/resumes/tina.johan/kjapr2008

Tiada ulasan: